Korespondence T. G. Masaryk – slovenští veřejní činitelé (1918-1937)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 418 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Korespondence T. G. Masaryk – slovenští veřejní činitelé (1918-1937) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
418 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Korespondence T. G. Masaryk – slovenští veřejní činitelé (1918-1937) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha časově navazuje na analytické a ediční zpracování tématu vývoje vztahu T. G. Masaryka se Slováky (slovenskými veřejnými činiteli), v tomto svazku pro období 1918–1937. V ediční části je zařazeno 279 dokumentů, převážně dopisů a telegramů, ale také řada memorand a žádostí, se kterými se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Korespondence T. G. Masaryk – slovenští veřejní činitelé (1918-1937) je 432 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Richard Vašek, Jan Rychlík, Miroslav Lacko
Výběr knih vydavatele Masarykův ústav AV ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Masarykův ústav AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.