Československo v období socialismu 1945-1989

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Československo v období socialismu 1945-1989 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Československo v období socialismu 1945-1989, 2. vydání, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Od poválečného období až do sametové revoluceZnámý historik Jan Rychlík hledá kořeny socialismu na československém území už v roce 1945. Fundované shrnutí všech hlavních period socialistického Československa vás s pomocí dobových dokumentů provede od únorového převratu přes „zlatá šedesátá“ až…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jan Rychlík

Zobrazit všechny knihy autora Jan Rychlík
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.