Korespondence T. G. Masaryk - zahraniční Němci (1877-1918)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 317 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Korespondence T. G. Masaryk - zahraniční Němci (1877-1918) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
317 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Korespondence T. G. Masaryk - zahraniční Němci (1877-1918) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Korespondence T. G. Masaryk - zahraniční Němci (1877-1918) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Korespondence T. G. Masaryk - zahraniční Němci (1877-1918) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Korespondence T. G. Masaryk - zahraniční Němci (1877-1918) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Není skladem

Krátký popis
Předkládaná publikace náleží k ediční řadě Korespondence TGM a pomáhá rozšiřovat povědomí o Masarykových kontaktech se zahraničím. Úkolem tohoto edičního projektu je postupné zpřístupňování Masarykovy korespondence s Němci, významnými politiky, vědci, spisovateli, církevními činiteli a dalšími…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Korespondence T. G. Masaryk - zahraniční Němci (1877-1918) je 318 Kč

Výběr knih autora Tomáš Garrigue Masaryk

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Garrigue Masaryk
Výběr knih vydavatele Masarykův ústav AV ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Masarykův ústav AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.