Ideály humanitní a texty z let 1901-1903

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 369 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ideály humanitní a texty z let 1901-1903 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ideály humanitní a texty z let 1901-1903 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
394 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ideály humanitní a texty z let 1901-1903 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
396 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ideály humanitní a texty z let 1901-1903 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
350 Kč
Není skladem

Krátký popis
Další svazek z edice Spisů T.G. Masaryka. Produkty > Knihy > Beletrie

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ideály humanitní a texty z let 1901-1903 je 377 Kč

Výběr knih autora Tomáš Garrigue Masaryk

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Garrigue Masaryk
Výběr knih vydavatele Ústav T. G. Masaryka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav T. G. Masaryka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.