Král noci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Král noci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Král noci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Král noci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Král noci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Vítají tě temné uličky, tajemné stíny vrhané lucernami a stráže neúnavně plnící svoji povinnost. Vítají tě střechy domů i tajemná sklepení. Proplížíš se stokami i zahradami plných tajemných tvorů. A vůbec není jisté, že přežiješ...Dva nejlepší Rossaromští zloději zmizeli. Dva zloději, kteří Tě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Král noci je 182 Kč

Výběr knih autora Kroc Václav

Zobrazit všechny knihy autora Kroc Václav
Výběr knih vydavatele Perseus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Perseus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.