Smrtící jed

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 174 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Smrtící jed koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
174 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smrtící jed koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smrtící jed koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Smrtící jed koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
144 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čekals úkol a místo toho jsi poznal zradu. Odměnou ti je jed v žilách. Před sebou máš dlouhou cestu plnou nebezpečí. Zvolíš dobro nebo zlo? Ať bude tvá volba jakákoliv, smrt číhá všude. Jsi dobrodruh, který shání práci. Byl jsi najat a hned podveden. Tvé tělo je otráveno a abys dostal protijed,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Smrtící jed je 172 Kč

Výběr knih autora Kroc Václav

Zobrazit všechny knihy autora Kroc Václav
Výběr knih vydavatele Perseus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Perseus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.