Královna ničeho

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Královna ničeho koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Královna ničeho koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Královna ničeho koupíte na Albatros
Albatros
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Královna ničeho koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Královna ničeho koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Královna ničeho koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
399 Kč
Není skladem

Krátký popis
On bude zkázou koruny a ničitelem trůnu. Série Krutý princ vrcholí. Získat moc je snazší než si ji udržet. Jude na to přišla, když ji zrada krále Cardana připravila o všechno. Je však odhodlaná dostat zpět, co jí patří – a příležitost se brzy naskytne. Pokud chce zachránit život své sestry…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Královna ničeho je 392 Kč

Výběr knih autora Holly Black

Zobrazit všechny knihy autora Holly Black
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.