Kraniosakrální terapie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 367 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kraniosakrální terapie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
367 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kraniosakrální terapie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
430 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kraniosakrální terapie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
455 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kraniosakrální terapie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
392 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kraniosakrální terapie je jemnou a zároveň účinnou metodou při problémech se zády, migrénách, při poruchách spánku a při mnoha dalších potížích. Gert Groot Landeweer je v této oblasti renomovaným expertem a nabízí v této knize názorné vylíčení základů kraniosakrální terapie. Ukazuje, jak si…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kraniosakrální terapie je 411 Kč

Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.