Krátká vítězná válka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Krátká vítězná válka aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Vláda Havenu zabředá do vážných vnitropolitických potíží a domnívá se, že je opět dokáže na čas zatlačit do pozadí úspěchem v nové válce. Už padesát let jim tato politika vycházela. V cestě jim však stojí Mantichorské království a jeho spojenci ležící v oblasti mezi oběma vesmírnými říšemi.…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora David Weber

Zobrazit všechny knihy autora David Weber
Výběr knih vydavatele Polaris

Zobrazit všechny knihy vydavatele Polaris
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.