Kronika Pickwickova klubu (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 368 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kronika Pickwickova klubu (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kronika Pickwickova klubu (Defekt) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kronika Pickwickova klubu (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Není skladem

Krátký popis
První kniha slavného romanopisce Charlese Dickense vycházela původně na pokračování časopisecky. Toto základní dílo světové humoristické literatury vypráví o osudech pana Pickwicka, jeho tří přátel a sluhy, kteří cestují po anglickém venkově. Líčení lapálií pánů Pickwicka, Snodgrasse, Tupmana a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kronika Pickwickova klubu (Defekt) je 354 Kč

Výběr knih autora Charles Dickens

Zobrazit všechny knihy autora Charles Dickens
Výběr knih vydavatele Edice Knihy Omega

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edice Knihy Omega
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.