Kruté nelásky aneb kurva se prostě neříká

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 271 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kruté nelásky aneb kurva se prostě neříká koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
271 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Kruté nelásky aneb kurva se prostě neříká koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Stela je obyčejná žena. Skromná, poctivá, pracovitá, empatická a nebetyčně důvěřivá. Život se s ní nemazlil a pokaždé ji nasměroval na tu obtížnější cestu, plnou překážek a nečekaných zvratů. Přitom nechtěla nic jiného než spokojenou rodinu, tak, jak to má být. Tak moc si to přála, že se hrnula…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kruté nelásky aneb kurva se prostě neříká je 284 Kč

Výběr knih autora Renáta Šťastná

Zobrazit všechny knihy autora Renáta Šťastná
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.