105 bylinek a koření

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

105 bylinek a koření koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

105 bylinek a koření koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

105 bylinek a koření koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Není skladem

105 bylinek a koření koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace o bylinkách a koření je praktickým rádcem pro všechny bez rozdílu věku i pohlaví. Vždyť každého z nás sem tam postihne nějaký ten neduh, všichni občas rádi mlsáme, a hlavně často vaříme. A to bez koření nejde. Autorka nechtěla chodit daleko, proto se rozhodla, že zůstane na českých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 105 bylinek a koření je 324 Kč

Výběr knih autora Renáta Šťastná

Zobrazit všechny knihy autora Renáta Šťastná
Výběr knih vydavatele Fortuna Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fortuna Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.