Kuba. Ostrov, který se zdál

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 133 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kuba. Ostrov, který se zdál koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kuba. Ostrov, který se zdál koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kuba. Ostrov, který se zdál koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kuba. Ostrov, který se zdál koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
112 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikaci doprovozenou unikátními fotografiemi a fotografickými sériemi Pavla Hrocha bychom mohli nazvat Abecedním průvodcem z bláta do louže nebo třeba nevšedními zápisky celkem všedního cestovatele na Kubě někdy na konci Castrovy éry.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kuba. Ostrov, který se zdál je 135 Kč

Výběr knih autorů Pavel Hroch , Stanislav Škoda

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Hroch, Stanislav Škoda
Výběr knih vydavatele Dybbuk

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dybbuk
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.