Kuchařka při onemocnění slinivky, 4. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 169 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kuchařka při onemocnění slinivky, 4. vydání koupíte na Albatros
Albatros
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Součástí je kalorická a biologická hodnota každého receptu.Kuchařka určená všem, které postihlo onemocnění slinivky. Autorka vychází ze svých letitých odborných zkušeností, věnuje se výběru potravin, technologii při přípravě pokrmů i jejich nutriční hodnotě.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kuchařka při onemocnění slinivky, 4. vydání je 169 Kč

Výběr knih autorů Růžena Milatová , Petr Wohl

Zobrazit všechny knihy autora Růžena Milatová, Petr Wohl
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.