Kůzle za dva groše

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kůzle za dva groše koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kůzle za dva groše koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kůzle za dva groše koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kůzle za dva groše koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Kůzle za dva groše koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Kůzle za dva groše - Kanovič Grigorij. Neznámé osudy litevských židů oživuje autor na příběhu starce Efrajima, který se z malého zapadlého městečka vydává se svými přáteli do metropole Vilnijusu, aby orodoval za svého syna Hirše, který spáchal atentát na ruského gubernátora. Cesta za…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kůzle za dva groše je 269 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Grigorij Kanovič, Rok vydání : 2001
Výběr knih vydavatele Romeo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Romeo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.