Květinové pohádky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 212 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Květinové pohádky koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Květinové pohádky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Květinové pohádky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Květinové pohádky - Burešová Jana;Burešová (nepoužívat Jana. Voňavé pohádky s dobrým koncem V zemi pohádek mají barevné, voňavé květinky úžasnou moc. Umí vykouzlit radost, zkrášlit svět okolo i pomáhat. Princům a princeznám, vílám i malým skřítkům se zamotají do příběhů a provoní je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Květinové pohádky je 228 Kč

Výběr knih autora Jana Burešová

Zobrazit všechny knihy autora Jana Burešová
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.