Kyrgyzstan

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 561 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kyrgyzstan koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
561 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kyrgyzstan Travel Guide - Travel information and advice on everything from Bishkek hotels and restaurants to Tien Shan trekking, Kyrgyz traditions and culture. Also including natural history and wildlife, Lake Issyk-Kul, Karakol Valley, shopping in Osh Bazaar, Arslanbob, Community-Based Tourism…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Laurence Mitchell

Zobrazit všechny knihy autora Laurence Mitchell
Výběr knih vydavatele Bradt Travel Guides

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bradt Travel Guides
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.