Labyrinty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 63 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Labyrinty koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
63 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Labyrinty koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
71 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Labyrinty koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
71 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Labyrinty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Labyrinty koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
65 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na prázdninové dny nabízíme další knihu z edice hravých titulů. Publikace obsahuje 40 stran plných zábavných labyrintů a tajuplných bludišť na vyluštění. Tato publikace děti nejen pobaví, ale také procvičí jejich pečlivost, představivost a schopnost soustředit se. Labyrinty jsou určeny pro děti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Labyrinty je 68 Kč

Výběr knih autora Jan Jiskra

Zobrazit všechny knihy autora Jan Jiskra
Výběr knih vydavatele PIEROT s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele PIEROT s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.