Ladislav Zívr

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 530 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ladislav Zívr koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 530 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ladislav Zívr koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 592 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ladislav Zívr koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 781 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ladislav Zívr koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 800 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Ladislav Zívr (1909–1980) je bezpochyby jedním z nejdůležitějších představitelů českého moderního umění. Jako sochař se snažil využít všech podnětů, se kterými přišla evropská avantgarda – od kubismu přes surrealismus, civilismus až po imaginativní abstrakci 60. let –, a zároveň nezapomenout na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ladislav Zívr je 1 675 Kč

Výběr knih autora Jaromír Typlt

Zobrazit všechny knihy autora Jaromír Typlt
Výběr knih vydavatele Kant

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kant
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.