Jaromír Čejka - Stopy / Traces

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 440 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jaromír Čejka - Stopy / Traces koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
440 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jaromír Čejka - Stopy / Traces koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
450 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jaromír Čejka - Stopy / Traces koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
492 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jaromír Čejka - Stopy / Traces koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
523 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Jaromír Čejka - Stopy / Traces koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
523 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jaromír Čejka - Stopy / Traces koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
566 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jaromír Čejka - Stopy / Traces koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
451 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Fotografie od společnosti Kant.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jaromír Čejka - Stopy / Traces je 492 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Michal Janata, Jaromír Typlt, Jaromír Čejka
Výběr knih vydavatele Kant

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kant
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.