Lamborghini - Kompletní historie značky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 1 241 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lamborghini - Kompletní historie značky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lamborghini - Kompletní historie značky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 244 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lamborghini - Kompletní historie značky koupíte na Albatros
Albatros
1 322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lamborghini - Kompletní historie značky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 555 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lamborghini - Kompletní historie značky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 193 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Lamborghini - Kompletní historie značky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 243 Kč
Není skladem

Lamborghini - Kompletní historie značky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 275 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lamborghini, ikonická značka sportovních a supersportovních automobilů. Ostře řezané rysy, křiklavé laky karosérií a obrovské burácející motory, Lambo je zkrátka naprosto nezaměnitelné se vším ostatním, co potkáte na silnici. Pojďme tedy nahlédnout do let minulých i žhavé současnosti slavného…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lamborghini - Kompletní historie značky je 1 296 Kč

Výběr knih autora Alois Pavlůsek

Zobrazit všechny knihy autora Alois Pavlůsek
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.