Jawa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 355 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jawa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Jawa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jawa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
366 Kč
Není skladem

Jawa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jawa koupíte na Albatros
Albatros
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jawa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jawa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jawa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
385 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jawa… to nejsou jen motocykly! Zajímáte se ohistorii českých motocyklů? Nenechte si tedy ujít podrobnou encyklopedii, obsahující zajímavé informace ifotografie motocyklů Jawa–ato od počátku výroby až po současnost. Vknize naleznete desítky modelů klasických isportovních motocyklů, jejich…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jawa je 393 Kč

Výběr knih autorů Alois Pavlůsek , Ondřej Pavlůsek

Zobrazit všechny knihy autora Alois Pavlůsek, Ondřej Pavlůsek
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.