Láska a tetování

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Láska a tetování aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
JSEM SVĚTOVĚ PROSLULÝ TATÉR A NA TERMÍN SI U MĚ POČKÁTE ŠEST MĚSÍCŮ.Každý chce své tělo ozdobit mým uměním. Jsem ten nejžádanější artikl v L. A. a do postele dostanu každou holku, tudíž poslední, co čekám, je, že do mého tetovacího studia zabloudí Ash Carterová.Posledních sedm let jsem spal s…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora J.D. Hawkins

Zobrazit všechny knihy autora J.D. Hawkins
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.