Hrátky s doktorem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hrátky s doktorem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hrátky s doktorem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Hrátky s doktorem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hrátky s doktorem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Není skladem

Hrátky s doktorem koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hrátky s doktorem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hrátky s doktorem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hrátky s doktorem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Atraktivní pediatr Colin Pierce přechází z nejluxusnější nemocnice v Los Angeles do jiné, která se té první zdaleka nevyrovná, ale je šťastný a spokojený. Hodlá začít nový život, v němž chce dodržovat hlavně jedno pravidlo: nezačínat si nic se žádnou spolupracovnicí, protože drsná zkušenost s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hrátky s doktorem je 330 Kč

Výběr knih autora J.D. Hawkins

Zobrazit všechny knihy autora J.D. Hawkins
Výběr knih vydavatele BARONET NAKLADATELSTVÍ

Zobrazit všechny knihy vydavatele BARONET NAKLADATELSTVÍ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.