Láska, Boh a umenie francúzskej kuchyne

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 230 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Láska, Boh a umenie francúzskej kuchyne koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska, Boh a umenie francúzskej kuchyne koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska, Boh a umenie francúzskej kuchyne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Láska, Boh a umenie francúzskej kuchyne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
270 Kč
Není skladem

Láska, Boh a umenie francúzskej kuchyne koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Jedlo je jedna z najprístupnejších vecí, ktorými môžeme vyjadriť skutočnú duchovnosť,“ hovorí šéfkuchár Roger Dufau, majiteľ útulného penziónu pri Toronte. Do jeho mystického sveta nás v knihe Láska, Boh a umenie francúzskej kuchyne uvádza James F. Twyman - úspešný autor, filmový režisér a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Láska, Boh a umenie francúzskej kuchyne je 245 Kč

Výběr knih autora James F. Twyman

Zobrazit všechny knihy autora James F. Twyman
Výběr knih vydavatele Gardenia Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gardenia Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.