A písal prstom do piesku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 230 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A písal prstom do piesku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A písal prstom do piesku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A písal prstom do piesku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Není skladem

Krátký popis
Máloktorá postava ľudských dejín vyvoláva v človeku toľko zvedavosti a záujmu ako Ježiš. Thomas Moore, autor veľkého počtu kníh z psychoterapie a celostnej medicíny spojenej s prejavmi duše, sa v knihe venuje duchovnému posolstvu evanjelií z pohľadu modernej hlbinnej psychológie. Autor zároveň…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A písal prstom do piesku je 247 Kč

Výběr knih autora Thomas Moore

Zobrazit všechny knihy autora Thomas Moore
Výběr knih vydavatele Gardenia Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gardenia Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.