Láska online

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Láska online koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Láska online koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska online koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Láska online koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
317 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Láska online koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poznali jsme se na tom nejméně pravděpodobném místě. Začalo to docela nevinně. Pro ni jsem byl „BůhFilmu“ a ji jsem znal jako „Montanu“, což samozřejmě nejsou naše skutečná jména, jen virtuální přezdívky, za něž se schováváme. Večer se přihlásit a povídat si s ní mi pomáhalo před vším utéct –…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Láska online je 258 Kč

Výběr knih autora Penelope Ward

Zobrazit všechny knihy autora Penelope Ward
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.