Last Drop

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 300 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Last Drop koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Last Drop koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
300 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Last Drop koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Last Drop koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
A gripping, thought-provoking and ultimately optimistic investigation into the world’s next great climate crisis – the scarcity of water.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Last Drop je 362 Kč

Výběr knih autora Tim Smedley

Zobrazit všechny knihy autora Tim Smedley
Výběr knih vydavatele Pan Macmillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Macmillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.