Látka, tělo, vzkříšení podle starokřesťanských autorů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Látka, tělo, vzkříšení podle starokřesťanských autorů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Látka, tělo, vzkříšení podle starokřesťanských autorů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Látka, tělo, vzkříšení podle starokřesťanských autorů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Není skladem

Látka, tělo, vzkříšení podle starokřesťanských autorů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Látka, tělo, vzkříšení podle starokřesťanských autorů - Karfíková Lenka. Vysoké hodnocení tělesnosti je jedním z nejnápadnějších rysů, které křesťanství vneslo do kultury a myšlení pozdní antiky. Víra v Boha, který se vtělil, měla přitom vliv také na představu o člověku. Podle…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Látka, tělo, vzkříšení podle starokřesťanských autorů je 234 Kč

Výběr knih autora Lenka Karfíková

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Karfíková
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.