Plotin u řeckých raně křesťanských autorů. Od Eusebia z Caesareje k Janu Filoponovi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Plotin u řeckých raně křesťanských autorů. Od Eusebia z Caesareje k Janu Filoponovi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Plotin u řeckých raně křesťanských autorů. Od Eusebia z Caesareje k Janu Filoponovi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plotin u řeckých raně křesťanských autorů. Od Eusebia z Caesareje k Janu Filoponovi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plotin u řeckých raně křesťanských autorů. Od Eusebia z Caesareje k Janu Filoponovi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Plotin u řeckých raně křesťanských autorů. Od Eusebia z Caesareje k Janu Filoponovi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Plotin, filosof alexandrijského vzdělání, který působil v letech 244–269 jako učitel v Římě, byl nejen zakladatelem novoplatonské školy, ale zároveň podstatně ovlivnil raně křesťanské autory.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Plotin u řeckých raně křesťanských autorů. Od Eusebia z Caesareje k Janu Filoponovi je 214 Kč

Výběr knih autora Lenka Karfíková

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Karfíková
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.