League of Extraordinary Gentlemen Volume 4: The Tempest

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 450 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

League of Extraordinary Gentlemen Volume 4: The Tempest koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

League of Extraordinary Gentlemen Volume 4: The Tempest koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
441 Kč
Není skladem

Krátký popis
League of Extraordinary Gentlemen Volume 4: The Tempest

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy League of Extraordinary Gentlemen Volume 4: The Tempest je 445 Kč

Výběr knih autorů Alan Moore , Kevin O´Neill

Zobrazit všechny knihy autora Alan Moore, Kevin O´Neill
Výběr knih vydavatele Knockabout Comics

Zobrazit všechny knihy vydavatele Knockabout Comics
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.