Learned By Heart: From the award-winning author of Room, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 217 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Learned By Heart: From the award-winning author of Room, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Learned By Heart: From the award-winning author of Room, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Learned By Heart: From the award-winning author of Room, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Learned By Heart: From the award-winning author of Room, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
524 Kč
Není skladem

Learned By Heart: From the award-winning author of Room, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
345 Kč
Není skladem

Learned By Heart: From the award-winning author of Room, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The heartbreaking story of the love of two women - Anne Lister, the real-life inspiration behind Gentleman Jack, and her first love, Eliza Raine - from the bestselling author of Room and The Wonder.'A rich and spellbinding 19th-century story of forbidden love' - Independent'Donoghue evokes a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Learned By Heart: From the award-winning author of Room, 1. vydání je 328 Kč

Výběr knih autora Emma Donoghue

Zobrazit všechny knihy autora Emma Donoghue
Výběr knih vydavatele Picador

Zobrazit všechny knihy vydavatele Picador
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.