Volání hvězd

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 99 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Volání hvězd koupíte na Grada
Grada
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Volání hvězd koupíte na Grada
Grada
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Volání hvězd koupíte na Grada
Grada
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Volání hvězd koupíte na Grada
Grada
99 Kč
Není skladem

Volání hvězd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
120 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Volání hvězd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
159 Kč
Není skladem

Volání hvězd koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Irsko bylo zpustošeno hned nadvakrát ― nejprve válkou a pak epidemií španělské chřipky. Julie Powerová pracuje jako zdravotní sestra v dublinské nemocnici na oddělení pro nemocné nastávající matky. Nemocnice se potýká s velkým nedostatkem zdravotnického personálu, a do tohoto uzavřeného světa…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Volání hvězd je 147 Kč

Výběr knih autora Emma Donoghue

Zobrazit všechny knihy autora Emma Donoghue
Výběr knih vydavatele Cosmopolis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cosmopolis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.