Léčení impotence tradiční čínskou medicínou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 347 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Léčení impotence tradiční čínskou medicínou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha: Léčení impotence tradiční čínskou medicínou; Autor: Baowei Guo, Winiata Tom; Využití specifických čínských léčebných metod k léčbě impotence pomocí kombinace cvičení čchi-kungu a speciální stravy.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Léčení impotence tradiční čínskou medicínou je 347 Kč

Výběr knih vydavatele Pragma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pragma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.