Léčení s pomocí duchů rostlin a stromů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 320 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Léčení s pomocí duchů rostlin a stromů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčení s pomocí duchů rostlin a stromů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Domorodí léčitelé a šamani již od pradávna vědí, že rostliny v sobě mají duchovní esenci, která může komunikovat s okolním světem prostřednictvím světla, zvuku a vibrací. Toto jejich poznání nyní potvrzují i nejnovější vědecké objevy. Kniha Léčení s pomocí duchů rostlin a stromů nám odhaluje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Léčení s pomocí duchů rostlin a stromů je 323 Kč

Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.