Léčíme si kotník a achillovku sami.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 300 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Léčíme si kotník a achillovku sami. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Před 40 lety R. McKenzie zdůrazňoval důležitost edukace pacientů o autoterapii. Dnes je komunikace mezi terapeutem a pacientem klíčová. Podvrtnutí kotníku není banální zranění, může trvat dlouho. Tato kniha nabízí plán autoterapie pro léčbu bolestí kotníku a Achillovy šlachy podle McKenzie…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Léčíme si kotník a achillovku sami. je 300 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Robin McKenzie, Grant Watson a Robert Lindsay
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.