Léčíme si kyčel sami

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 297 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Léčíme si kyčel sami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Léčíme si kyčel sami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jedná se o knihu popisující základy autoterapie McKenzie metody. Pro výborné reference našich pacientů a opakovaný zájem o publikace Robina McKenzie jsme neváhali pro vás připravit další překlad nové knihy od blízkých spolupracovníků Robina McKenzie - Grant Watson a Robert Lindsay - zaměřeného…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Léčíme si kyčel sami je 298 Kč

Výběr knih autora Robin McKenzie

Zobrazit všechny knihy autora Robin McKenzie
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.