Léčivá energie místa a krajiny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Léčivá energie místa a krajiny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčivá energie místa a krajiny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčivá energie místa a krajiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Není skladem

Léčivá energie místa a krajiny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Spirituální geomantie v praxi. Diplomovaný inženýr a úspěšný autor odborných knih Harald Jordan popisuje – s praktickými příklady a cvičeními – spojení mezi člověkem a jeho bydlištěm a krajinou z geomantického, spirituálního a energetického hlediska. Ukazuje: Jaké síly (například i planetární)…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Léčivá energie místa a krajiny je 242 Kč

Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.