Léčivé byliny a duševní zdraví, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 238 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Léčivé byliny a duševní zdraví, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Léčivé byliny a duševní zdraví, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Léčivé byliny a duševní zdraví, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem

Léčivé byliny a duševní zdraví, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
238 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Koho neuzdraví léky, toho uzdraví příroda. Hippokratés Máte výkyvy nálady, stavy smutku či deprese, špatně usínáte nebo snad dokonce zapomínáte jména svých přátel? Navštívili jste lékaře a vaše potíže se dosud nezmírnily? Věříte v sílu léčivých bylin? Na trhu i na internetu je široká nabídka…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Léčivé byliny a duševní zdraví, 1. vydání je 242 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Anna Strunecká, Jiří Patočka, Navrátilová Zdeňka
Výběr knih vydavatele ALMI

Zobrazit všechny knihy vydavatele ALMI
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.