Lední medvídek v nesnázích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 233 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lední medvídek v nesnázích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lední medvídek v nesnázích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lední medvídek v nesnázích koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lední medvídek v nesnázích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lední medvídek v nesnázích koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lední medvídek v nesnázích koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis

Vydej se spolu s Frantinou na její poslední úžasné dobrodružství. Bude mít dobrý konec i tentokrát? Frantina se vypravila na tábor, jako obvykle se to ale neobejde bez komplikací, během výpravy se totiž zničehonic ocitne na severním polárním kruhu! I když mrzne, jen praští, a všude leží…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lední medvídek v nesnázích je 250 Kč

Výběr knih autora Rachel Delahaye

Zobrazit všechny knihy autora Rachel Delahaye
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.