Tučňáček v nesnázích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tučňáček v nesnázích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tučňáček v nesnázích koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tučňáček v nesnázích koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tučňáček v nesnázích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Tučňáček v nesnázích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Není skladem

Tučňáček v nesnázích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
196 Kč
Není skladem

Tučňáček v nesnázích koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Připoj se k Frantině a jejím úžasným dobrodružstvím a zachraňuj spolu s ní zvířata na celém světě!Fany nejvíce ze všeho miluje zvířata, touží se stát veterinářkou a udělá cokoli, aby jim pomohla! Jednoho dne se během koulovačky zničehonic ocitne na Antarktidě uprostřed kolonie tučňáků! Pak se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tučňáček v nesnázích je 206 Kč

Výběr knih autora Rachel Delahaye

Zobrazit všechny knihy autora Rachel Delahaye
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.