Lednicko-valtický areál, Pálava, Podyjí. S batohem po Česku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 151 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lednicko-valtický areál, Pálava, Podyjí. S batohem po Česku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lednicko-valtický areál, Pálava, Podyjí. S batohem po Česku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
133 Kč
Není skladem

Lednicko-valtický areál, Pálava, Podyjí. S batohem po Česku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
158 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lednicko-valtický areál, Pálava, Podyjí. S batohem po Česku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lednicko-valtický areál, Pálava, Podyjí. S batohem po Česku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Příručka obsahuje dvacet nejzajímavějších pěších turistických tras. Kromě popisů tras nechybí výřezy panoramatických map, výškový profil túr a charakteristika jejich náročnosti. Každá trasa je doplněna fotografiemi.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lednicko-valtický areál, Pálava, Podyjí. S batohem po Česku je 152 Kč

Výběr knih autorů Rostislav Novák , Petr Novák

Zobrazit všechny knihy autora Rostislav Novák, Petr Novák
Výběr knih vydavatele Akcent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akcent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.