Poems

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 330 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poems koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poems koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
416 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poems koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
352 Kč
Není skladem

Krátký popis
An anthology that includes such legendary songs as "Suzanne", "Sisters of Mercy", "Bird on the Wire", "Famous Blue Raincoat" and "I'm Your Man" and poems from many collections including "Flowers for Hitler", "Beautiful Losers" and "Death of a Lady's Man".

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poems je 375 Kč

Výběr knih autora Leonard Cohen

Zobrazit všechny knihy autora Leonard Cohen
Výběr knih vydavatele Everymans Library

Zobrazit všechny knihy vydavatele Everymans Library
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.