Favourite Game

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Favourite Game koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Favourite Game koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Favourite Game koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Favourite Game koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
This warm and lyrical semi-autobiographical first novel by singer-songwriter Leonard Cohen charts the coming of age of Lawrence Breavman, the only son of a Jewish Montreal family.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Favourite Game je 252 Kč

Výběr knih autora Leonard Cohen

Zobrazit všechny knihy autora Leonard Cohen
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.