Les Aventures de Tintin 3: Tintin en Amérique

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 353 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Les Aventures de Tintin 3: Tintin en Amérique koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
353 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Publikace: Les Aventures de Tintin 3: Tintin en Amérique - Hergé. Tome 3 - Dans Tintin en Amérique (1932), le héros confirme sa vocation de redresseur de torts, en s'opposant au mafioso Al Capone, aux gangsters de Chicago et aux fripouilles de tout acabit. Déja Hergé témoigne d'une vision…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Herge

Zobrazit všechny knihy autora Herge
Výběr knih vydavatele Casterman

Zobrazit všechny knihy vydavatele Casterman
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.