Lessons from An Early Career Therapist

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 625 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lessons from An Early Career Therapist koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This book is a reassuring guide both for novice therapists and those further along in their journey, normalizing, validating, and empathizing with the human aspects of the profession and supporting readers to feel empowered and confident managing real-life situations with real-life clients.

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Taylor & Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor & Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.