Létající stroje

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 175 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Létající stroje koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Létající stroje koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Létající stroje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Létající stroje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Létající stroje koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Není skladem

Létající stroje koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Víš, jak vypadalo první letadlo a z čeho bylo vyrobeno? Víš, že letadla mohou mít různý počet křídel? A kolik sedadel má největší letadlo na světě? Vstup do této krásně ilustrované knihy se spoustou prostorových pop-up obrázků a najdeš na tyto otázky odpovědi a dozvíš se i mnoho dalšího! Kniha…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Létající stroje je 207 Kč

Výběr knih autora David Hawcock

Zobrazit všechny knihy autora David Hawcock
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.