Life Intermediate 2nd Edition Student´s Book with Code

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Life Intermediate 2nd Edition Student´s Book with Code koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
658 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Life Intermediate 2nd Edition Student´s Book with Code koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
658 Kč
Není skladem

Life Intermediate 2nd Edition Student´s Book with Code koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
693 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Jazykové učebnice a slovníky od společnosti National Geographic Society.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Life Intermediate 2nd Edition Student´s Book with Code je 669 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Helen Stephenson, John Hughes, Paul Dummett
Výběr knih vydavatele National Geographic Society

Zobrazit všechny knihy vydavatele National Geographic Society
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.