Liga spravedlnosti 4: Nekonečno

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 222 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Liga spravedlnosti 4: Nekonečno koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Liga spravedlnosti 4: Nekonečno koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Liga spravedlnosti 4: Nekonečno koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Liga spravedlnosti 4: Nekonečno koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Liga spravedlnosti 4: Nekonečno koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Liga spravedlnosti 4: Nekonečno koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sbírka příběhů s nejslavnějšími hrdiny světa v hlavních rolích. Batman, Superman, Wonder Woman, Aquaman, Flash, Cyborg a dva noví Green Lanterni přicházejí! Flash uvízne v jednom jediném dni, Batman bude bojovat s bývalými vojáky, nová nositelka prstenu se musí postavit svým pochybnostem a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Liga spravedlnosti 4: Nekonečno je 244 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Bryan Hitch, Shea Fontana, Dan Abnett, Tom Defalco
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.