Limity lidskosti. Politika a sociální praxe kolektivního násilí v českých zemích 1944–1946

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 245 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Limity lidskosti. Politika a sociální praxe kolektivního násilí v českých zemích 1944–1946 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Limity lidskosti. Politika a sociální praxe kolektivního násilí v českých zemích 1944–1946 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Limity lidskosti. Politika a sociální praxe kolektivního násilí v českých zemích 1944–1946 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Limity lidskosti. Politika a sociální praxe kolektivního násilí v českých zemích 1944–1946 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Není skladem

Limity lidskosti. Politika a sociální praxe kolektivního násilí v českých zemích 1944–1946 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
246 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha zachycuje české země na pomezí druhé světové války jako prostor nekontrolovatelného kolektivního násilí. Celkový pohled propojuje s podrobnými svědectvími a vzpomínkami. Na mnoha příkladech se pokouší vysvětlit jednání, které se dodnes vzpírá pochopení.Prostřednictvím velmi otevřených…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Limity lidskosti. Politika a sociální praxe kolektivního násilí v českých zemích 1944–1946 je 253 Kč

Výběr knih autora Jaromír Mrňka

Zobrazit všechny knihy autora Jaromír Mrňka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro studium totalitních režimů
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.